[LØST] Jylland/Fyn & Movia: Det er ikke muligt at bestille rejser via selvbetjeningen web/app samt rejseplanen.flextrafik.dk/

Incident Report for FlexDanmark

Resolved

This incident has been resolved.
Posted Dec 04, 2025 - 13:06 CET

Update

Det er nu igen muligt at bestille ture via selvbetjening samt rejseplanen.flextrafik.dk
Posted Dec 04, 2025 - 11:42 CET

Update

Lige nu oplever vi udfordringer med at bestille kørsel på Selvbetjeningen (web/app) samt rejseplanen.flextrafik.dk + Flexfinder

Fejlen ligger hos en ekstern leverandør.

Ny status: 12:30
Posted Dec 04, 2025 - 11:28 CET

Update

Lige nu oplever vi udfordringer med at bestille kørsel på Selvbetjeningen (web/app) samt rejseplanen.flextrafik.dk + Flexfinder

Fejlen ligger hos en ekstern leverandør.

Ny status: 11:40
Posted Dec 04, 2025 - 11:28 CET

Update

Lige nu oplever vi udfordringer med at bestille kørsel på Selvbetjeningen (web/app) samt rejseplanen.flextrafik.dk + Flexfinder

Fejlen ligger hos en ekstern leverandør.

Ny status: 11:30
Posted Dec 04, 2025 - 10:45 CET

Investigating

Lige nu oplever vi udfordringer med at bestille kørsel på Selvbetjeningen (web/app) samt rejseplanen.flextrafik.dk + Flexfinder

Fejlen ligger hos en ekstern leverandør.

Ny status: 11:30
Posted Dec 04, 2025 - 10:34 CET
This incident affected: Selvbetjening (TS.flextrafik.dk [Jylland/Fyn], TS.flextrafik.dk [MOVIA], Flextrafik app, Rejseplanen.flextrafik.dk) and Vognkommunikation (FlexFinder).